نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع»
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۲۳۳۲
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای
زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در اجتماع گسترده «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری حضور پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، اجتماع بزرگ مردمی "وعده صادق" در حمایت و گرامیداشت حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه اسرائیل، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی ساعت ۱۹ برگزار شد.

زائرانی که پیش از شروع مراسم برای اقامه نماز مغرب و عشا آمده بودند منتظر شروع مراسم هستند. عده‌ای نیز از گوشه و کنار حرم به رواق امام خمینی (ره) آمده‌اند و عده‌ای نیز که پرچم ایران و فلسطین بدست دارند تازه به این جمع اضافه شده‌اند. 

مجری توجه زائران را به دفاع جانانه سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی که بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد جلب می‌کند و برای رزمندگان و مدافعان وطن دعای خیر می‌کند. 

تعدادی پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطینی هم در میان جمعیت دیده می‌شوند. خادم‌ها نیز پرچم ایران و فلسطین را بین زائران پخش می‌کنند و این وسط کودکان بیش از همه ذوق دارند برای تکان دادن پرچم‌ها در میان جمعیت که چهره جالب و زیبایی به مراسم داده است. 

رقص پرچم‌ها در تمام رواق دیده می‌شود و همنوایی زائران با شعار‌هایی که کربلایی حسین طاهری می‌گوید در اجتماع "وعده صادق" دیدنی است؛ با تمام وجود به دشمنان ایران و اسلام و مستکبران جهان دشنام می‌دهند و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا گویان فریاد می‌زنند. ذکر یا علی، حیدر حیدر و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد قطع نمی‌شود و بر فضای مراسم طنین انداز شده است. 

کربلایی حسین طاهری گاهی اشعار حماسی می‌خواند و زائران نیز او را همراهی می‌کنند. خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون،‌ای یار‌ای یار برخیز و علم بردار یا وقتی برای یاد سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، ولایت پذیری و افتخاری که سربازان سپاه در دنیا برای ایران رقم زدند شعر می‌خواند.

یک ساعتی از شروع مراسم گذشته و این اجتماع وحدت آفرین دارد به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود. حاج حسین طاهری می‌خواهد زائران دست در دست یکدیگر بگذارند و در حریم حرم امام رضا (ع) پیمانی در محضر صاحب این حریم ببندند و بگویند "الله ماترکنا حیدر" یعنی خدایا! نوای حیدر حیدر زائران در سرتاسر رواق امام خمینی (ع) اوج گرفته است. 

ساعت نزدیک ۲۱ است و مراسم لحظات پایانی خود را سپری می‌کند. حاج حسین طاهری مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان می‌رساند. چشم برخی زائران بارانی شده و دست‌ها به نیت اجابت دعا رو به آسمان بلند شده است.

کربلایی حسین طاهری هم از زائران می‌خواهد برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->